آبشارويسادار گيلان

گردشگری و ایرانگردی

گردشگری ایران طبیعت ایران جاذبه های ایران دیدنیهای ایران

آبشارويسادار گيلان

احمد نجفی
گردشگری و ایرانگردی گردشگری ایران طبیعت ایران جاذبه های ایران دیدنیهای ایران

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

آبشارويسادار گيلان

آبشارويسادار گيلان

در دل جنگلهاي گيلان يكي از زيباترين آبشارهاي ايران را ميتوان ديد.آبشاري كه داراي مسير دسترسي بسيار زيباست وبايد15كيلومتر را در جاده اي جنگلي طي كنيد تا به اين آبشار زيبا برسيد.اين آبشار  سومين آبشار بزرگ استان گيلان است وارتفاعي بيشتر از15متر دارد.رودخانه اي كه اين آبشار را ايجاد كرده رودخانه لومير نام دارد.

آبشار ويسادار

يكي از خصوصيات خوب اين آبشار اين است كه درست در بالاي آبشار پلي فلزي براي دسترسي مردم منطقه به آن طرف رودخانه ساخته شده است و ميتوان زيباييهاي اين آبشار را از موقعيتي مشاهده كرد كه كمتر آبشاري در ايران از اين ويژگي خاص برخوردار است.وقتي از بالاي پل به ابشار مينگريد و صداي غرش آب را ميشنويد هيجان خاصي دارد وكمي هم ترس چاشني آن ميشود.البته خانمهايي هستند كه جرات آمدن روي پل را ندارند و يك قدم هم روي پل نميگذارند.

آبشار ويسادار

همچنين اين آبشار به دليل صخره اي بودن كه حالتي نيم دايره هم دارد به زيبايي ان افزوده است.در بالاي ابشار هم ميتوان جايي در زير سايه درختان براي نشستن پيدا كرد يا بعد ازديدن آبشار برگرديد و جايي در دل جنگل پيدا كنيد وبنشينيد.

آبشار ويسادار

.همچنين با رد شدن از پل ميتوان  به پايين آبشار  رفت و اين آبشار را از زاويه اي زيبا مشاهده نمود.

آبشار ويسادار

آبشار ويسادار

آبشار ويسادار

 

آبشار ويسادار

 

براي رفتن به ابشار ويسادار  وقتي از سمت رشت يا انزلي به سمت تالش وآستارا حركت ميكنيد بعداز رد شدن از رضوانشهر حدود 17 كيلومتر كه به سمت اسالم برويد به پره سر ميرسيد.در اينجا وارد جاده اي در سمت چپ خود ميشويد كه 15 كيلومتر جاده آسفالته در دل جنگل را بايد طي كنيد تا به آبشار ويسادار برسيد.

احمدنجفي از مشهد


نظرات شما عزیزان:

sara azari
ساعت11:18---28 خرداد 1394
سلام و خسته نباشید .
ممنون از اطلاعاتی که گذاشتین
می شه راهنمایی کنین که اگر به سمت اردبیل بخوایم بریم سر راه می تونیم به سمت این آبشار بریم . و اینکه در مسیر برگشت از اردبیل به تهران چطور می تونیم به سمت آبشار بریم؟
آیا یک روزه می شه دید و به تهران اومد؟
پاسخ:با سلام به شما دوست عزیز.بخاطر سرعت پایینی که در جاده های گیلان داریم یک روزه رو پیشنهاد نمیکنم. بله میتونید از تهران برید آبشارو ببینید بعد از جاده زیبای اسالم به خلخال به سمت اردبیل برید تا از زیباییهای این جاده بسیار زیبا هم استفاده کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: استان گيلان ، آبشار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:آبشارهاي ايران,آبشار,آبشارويسادار,آبشار پره سر,آبشارهاي گيلان,آبشارهاي زيباي ايران,آبشارجنگلي, | 8:41 | نویسنده : احمد نجفی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.