معرفی

گردشگری و ایرانگردی

گردشگری ایران طبیعت ایران جاذبه های ایران دیدنیهای ایران

معرفی

احمد نجفی
گردشگری و ایرانگردی گردشگری ایران طبیعت ایران جاذبه های ایران دیدنیهای ایران

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

معرفی

من احمد نجفی از مشهد ،بخاطر علاقه زیادی که به ایرانگردی وگردشگری دارم تصمیم گرفتم تا جاهایی رو که رفتم به شما دوستان هم معرفی کنم تا از دیدنیهای ایران مون لذت ببرید.البته تمرکز من بیشتر روی استان خراسان رضوی؛خراسان شمالی هست ولی باهم به همه جای ایران سرخواهیم زد.

البته من سعي ميكنم بيشترازعكسايي كه خودم گرفتم استفاده كنم تا مجبورنشم از سايت هاي ديگه عكس كپي كنم.



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت12:38---27 خرداد 1394
سلام
خوبی عزیزم ؟؟
پاسخ:باسلام.معرفی نکردید خودتونو؟


vahid
ساعت12:31---19 اسفند 1393
سلام خوبی. من وبمو تازه درست کردم و احتیاج به حمایت دارم. 2 ، 3 تا از آهنگای خودمو گذاشتم اگه قول بدی بیای دانلود کنی منم حتما بهت سر میزنمو نظر میدم و وبتو دنبال میکنم قول میدم.

هستی
ساعت16:45---16 بهمن 1393

الهه قشنگم ای ماه آسمونی....قسم بخور تا ابد که پیش من میمونی ........



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1398برچسب:احمدنجفی ازمشهد, | 17:9 | نویسنده : احمد نجفی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.